JustinDrewBieberForLife

Alla inlägg under februari 2013

Av Biebers Girl - 25 februari 2013 21:11

Jaa äntligen är vi 7 miljoner Beliebers på Instagram!!:)
Så stolt för att jag är Belieber! :')

Av Biebers Girl - 24 februari 2013 13:10

Tänkte att vi kunde göra en video till Justins Födelsedag och sen sicka den på Twitter till han!  

Vad tycker ni?

Alla som vill vara med i Videon får tagga mitt namn på Instagram/Twitter!

1.Ta bild på dig själv med skylt där det står "Happy 19th B-day Justin!

Love from Sweden!"

2.Sicka bilden till mig på Twitter/Instagram mitt namn är FabronyaSaid på båda!

3.Sista dagen är 28 februari!


Av Biebers Girl - 24 februari 2013 11:51

det här är en Belieber sång!

Lyssna  

Av Biebers Girl - 24 februari 2013 11:32

 

Han är tolv år. Han hade hängivna fans förrän han ens gett ut sin första singel. På några dagar har hans första video spelats över 60 000 gånger på youtube. Vi förutspår en platinaljus framtid för svenskfinlands Justin Bieber: Isac Elliot.  Isac gjorde en akustisk version av New Way Home i vår studion förra veckan.


Själv tycker jag att han låter 10% bra #nohate!

Vad tycker ni?

Jag tycker att det är bara taskigt om han bara kommer och tar Justins plats i Sverige och Finland!  

Always Belieber!

Av Biebers Girl - 24 februari 2013 11:21

   

 

 

Asså ofta hon väljer han och inte Justin!


Under Hollywoods mest polerade fasader finns alltid smutsiga hemligheter! Enligt nya rykten så ska Selena Gomez ha varit otrogen mot Justin Bieber flera månader innan deras uppbrott. Källor hävdar att Selena hookade med rapparen Gucci Mane under tiden hon var tillsammans med JB, och det var en kollega i produktionen av Spring Breakers som ansåg att det var olämpligt. Selena och Gucci Mane ska ha spenderat mycket tid tillsammans mellan inspelningarna och hennes arbetskollegor i teamet har nu läckt skandalen.Tror ni att Selena skulle ha varit otrogen? Var det anledningen till att relationen med Justin gick i spillror?

Av Biebers Girl - 24 februari 2013 11:08

Hej alla läsare förlåt att jag inte har skrivit på länge!

Jag har inte kunnat skriva för att har jag har haft så många nationella prov och många läxor.

ni vet jag har varit utomlands därför   

Men jag ska försöka att bli bättre på att blogga!  

 

 

Av Biebers Girl - 3 februari 2013 00:56

Förlåt att jag glömmde att skriva vart ni skulle rösta!
Men ni kan rösta på http://fanbaseawards.com/index.php

Av Biebers Girl - 3 februari 2013 00:55

Alla Beliebers som ser detta gå och rösta snälla vi måste vinna vi ligger 2a
Man kan rösta hur många gånger som helst vinnaren ses den 10 februari

Belieber

Presentation


Hej och Välkomna alla Beliebers!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Shipar du Jelena?
 Ja of course!
 Nja
 Neej Aldrig i livet!
 Så länge Justin är glad så:)
 Han borde dejta mig!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Biebers girl


Ovido - Quiz & Flashcards