JustinDrewBieberForLife

Alla inlägg under januari 2014

Av Biebers Girl - 7 januari 2014 21:29

Hej alla!

Jag är så ledsen att jag inte har varit inne på jätte länge...

problemet är att jag har inte haft tid och har ofta inte varit hemma men nu så ska jag försöka att vara aktiv även under skoltid och så.Jag gör mitt bästa för att detta ska funka.  

 

 

 

Justin med en nån tjej och Usher på Believe Movie premiären

 

Jeremy, Justin och Selena åker segway tidigt på morgonen i Los Angeles

 

Justin under en konsert

Av Biebers Girl - 4 januari 2014 22:00

Är Jelena tillbaka, är frågan alla frågar efter denna bild som Justin la ut på sin Instagram sida.

I fredags så sågs Justin med Selena när de körde segway, sedan idag så la Justin ut bilden.Det går rycken om att Selena la ut en bild på två personer som verkade sitta på en säng med fötterna nära varandra,men sedan så tog hon bort bilden.Men det är inte helt säkert att det är dem.

 

"Jag älskar sättet du kollar på mig"

 

Jeremy,Justin och Selena kör Segway i Calabasas, Kalifornia

 


Tidigare månad - Senare månad

Belieber

Presentation


Hej och Välkomna alla Beliebers!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Shipar du Jelena?
 Ja of course!
 Nja
 Neej Aldrig i livet!
 Så länge Justin är glad så:)
 Han borde dejta mig!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Biebers girl


Ovido - Quiz & Flashcards