JustinDrewBieberForLife

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Biebers Girl - 18 januari 2013 21:28

         

 

Jelena? Nej, det är väldigt 2012. Vi har hört så många pågående rykten på senaste tiden om att Selena Gomez och Justin Bieber har gjort slut, men nu är det tyvärr bekräftat - av Selena själv. Selena sågs tidigare i veckan med vännerna Ashley Tisdale och Vanessa Hudgens på en Golden Globe-efterfest. De verkade ha det riktigt kul, men senare samma kväll erkände Selena varför hon kom ensam till festen. En reporter frågade "Är det sant?", och syftade på ryktena om ett eventuellt uppbrott och hon svarade kort och gott: "Yep, det är över!". Vi har en känsla av att den här gången är det på riktigt... Men vi kan inte låta bli att undra över vem som får äran att trösta Justin Bieber?  


själv tror jag att det är sant och jag tror att hon dejtar Josh!

Av Biebers Girl - 18 januari 2013 21:17

Hej alla Beliebers ville bara att ni skulle veta att jag är fortfarande bort men jag hoppas att all ni där hemma har det bra!:)
Jag har det skönt och varmt.
Puss och Kram på er alla där hemma!

Belieber

Presentation


Hej och Välkomna alla Beliebers!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Shipar du Jelena?
 Ja of course!
 Nja
 Neej Aldrig i livet!
 Så länge Justin är glad så:)
 Han borde dejta mig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Biebers girl


Ovido - Quiz & Flashcards